Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

...Κορταρέν


Κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει γιατί... αλόπως εμάννεψα :ζ



???
Αφού εν για παιδιά γιατί γράφει μέσα ότι αντενδείκνυται για παιδιά?... οεο?



41 σχόλια:

  1. Μα πόσες φορές να το πούμε;
    Τα χαρτούθκια που εν μες τα κουθκιά των φαρμάκων έννεν για να τα θκιεβάζεις...γιατί αν πεις τζαι θκιεβάσεις το, ποσπαστέξ! Τί να τα κάμεις τα χάπια ύστερα; :Ρ

    Υ.Γ: Πε αλήθκεια...έshει που τζίντην ώραν που μάshεσαι να το διπλώσεις όπως ήταν για να μπεί μες το κουτίν έννεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααααααχχαχχαχαχαχχααχαχαχαχαχ

      Ναι! Τζι εν διπλωνεται το μαλθακωμενο :D

      Διαγραφή
    2. Ειδες?! Αν δεν εθκιαβαζα το χαρτουϊν ηταν να τον πομπαρω τον Μαμμο!

      Ατε τωρα να το ξαναδιπλωσω :Ρ

      Διαγραφή
  2. !!!
    τυπογραφικό λάθος σαν το "Καλωσορίσατε στη Λεμεσό της Τουρκίας!";;

    Δεν είναι το ίδιο φάρμακο που κυκλοφορεί και σε αλοιφή; Μήπως ναι στην αλοιφή και όχι σε μορφή χαπιού; Μήπως επιτρέπεται στο εξωτερικό για παιδιά αλλά όχι στον ελληνικό/κυπριακό χώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τζι εν χαπια! Εν υποθετα! Για παιδια! Αλλα όϊ για παιδια... παιδια! Αλλοσπως παιδια! Ξερω γω?

      Ηθελα να βαλω του Μαμμο γιατι εσχει πυρετο. Τζι επειδη με τα σοροπια εν τα παει καλα, ειπα να του βαλω υποθετο... Υποθετω οτι... ο ανυποθετος που εγραψεν τες οδηγιες στα ελληνικα κατι αλλον ηθελεν να πει :/

      ΥΓ: Αν αλλαξουν την ελληνικη γλωσσα, συμφωνα με την προταση του κ. Ματσακη, πως θα ξεχωριζουμεν το υποθετο που το υποθετω? Που τον τονο?

      Διαγραφή
    2. Κόρη μου!!!!
      Πόθθεν εις τα πόθθεν εννα δώκεις του μωρού αντιφλεγμονώδη για τον πυρετό;!
      Αν θέλεις υπόθετο για πυρετό εν το Benuron 250. Αν δεν μπορείς να του δώκεις Nurofen σιρόπι βασικά.

      Διαγραφή
    3. Ρε πελλε εσχεις δικαιο!!!

      Αμαναμου! Ευτυχως που υπηρχε τουτη η ασαφεια στες οδηγιες. Ευτυχως που εν εισχεν καν δοσολογια για παιδια!

      Ρε τον γαρο, τον Λεοντη! Τωρα να εις ιντα πον να του καμω!

      Διαγραφή
  3. ρωτα τους φαρμακοποιούς που ανησυχούν να μην κλείσουν λόγω του κυβερνητικου φαρμακειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλααααα! :D

      Τζαι τζεινος που μου το πουλησεν, φαρμακοποιος ηταν :/

      Διαγραφή
    2. Αν σου έδωκεν Diclofenac για τον πυρετό, μεν παίρνεις τζι όρκον ότι εν φαρμακοποιός...

      Διαγραφή
    3. Εν να του πω να μου δειξει αδειαν εξασκησεως επαγγελματος τζαι πτυχιο, τελικα! γκρρρρρρρρρρ

      Διαγραφή
  4. μήπως έγραφε οτι εν κάμνει για βρέφη και it got lost in translation?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικα γραφει σε αλλο σημειο, στα ψιλα γραμματα, στο κεφαλαιο ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ, οτι αντενδεικνυται η χρηση του σε παιδια κατω των 14 ετων!!!

      Διαγραφή
  5. Εγω θα πω περαστικά στον Μάμμο τζαι τι να κάμεις τους φαρμακοποιούς αμαν εσhεις τον Ινβίκτους;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστο κι αυτο! (που λεει τζι η κορασα ;))

      Τωρα, για καθε μερα που παει σχολειο, καμνει τζαι 3 αρρωστος :(
      Εν να θκιαβουμεν...

      Διαγραφή
  6. Τουτα σε χάπι πίνω τα για το αυχενικό μου αλλά γραφει μέσα ότι κάνουν και για ημικρανίες άμα τα πιεις μέσα σε μιση ώρα από την ώρα που ξεκινα η ημικρανία. Για παιδια, ούτε συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Voltaren έννεν για μωρά. Αλλά έτσι χασκιασμένη που εν η Grouta, το πιο πιθανόν να της είπεν ο φαρμακοποιός (όταν τον ερώτησεν τί χρειάζεται ο Μάμμο): βόλτα ρε!

      Διαγραφή
    2. Ινβικτε εν ο γιατρος που μου ειπεν να πιασω υποθετα Βολταρεν για τον πυρετο.

      Ο φαρμακοποιος, ομως, αλοπως εδωκεν μου λαθος υποθετα :/

      Διαγραφή
  7. εκάλυψεν με ο ινβ τζιαι για τα χαρτούθκια τζιαι για τον πυρετό

    για τες αρρώστειες που το σχολείο, δυστυχώς έτσι ένη, κάμε υπομονή 2-3-4 μήνες να στρώσει. Till then, δίεννε του "δυναμωτικά" (έτσι τα λαλούν τα αθρωπούθκια που εξέχασα τζιαι τι πραγματικά είναι), κανά εμβόλιο γρίπης, σβίγγε τζιαι λλία πορτακκάλια τζιαι θα είσαι χίχιν ποϊνόραΜΜαν

    *Sambucol (το δυναμωτικό-ενισχυτικό άμυνας οργανισμού)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. περιμένετε γιατί υπάρχουν βολταρέν υπόθετα για μωρά για τον πυρετό. μια φορά που δεν έπεφτε κάτω από το 39 η παιδίατρος μας είπε να πάρουμε βολταρέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν voltaren υπόθετα για τον πυρετό. Τα συγκεκριμένα που μας έδειξε η Grouta όμως είναι ΑΝΤΙΦΛΕΓΜΟΝΩΔΗ!

      Διαγραφή
    2. Μανα συμφωνω! Αλλα τουτα που μου εδωκεν ο φαρμακοτριφτης μου εν καμνουν για πυρετο :/

      Διαγραφή
  9. Καλά ήταν να το πάρω μαζί μου το μωρό με πυρετούς θα έκαμνε με τίποτε. Έμεινε μαζί σου να ακούει Χαρούλλα έτα χάϊρκα του τωρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαχαχχχα

      Εσχει 10 μερες να τζοιμηθω κανονικα! Μεν με σουξουλας :Ρ

      Διαγραφή
    2. Δώσου ολάν να φάει μιαν τρούφαν τζαι θκιό μελομακάρουνα (δια χειρός Αχάπαρης) να γινεί πιρπίνιν!

      Διαγραφή
    3. Ινβ ενα γιουιν εχω! Εν να το καμω πειραματοζωο? Ας εβρει αλλον να τεσταρει τα... (αν)υποθετα της :Ρ

      Διαγραφή
  10. εν έχω μωρά, εν έχω έτσι θέματα, αλλά μια φαρμακοποιός επροσπαθούσε να με πείσει ότι "εν τρέχει τίποτε" αν ξεκινήσω τα αντισυλληπτικά μια μέρα μετά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως που "κατι ξερουμε κι εμεις απο ιατρικη" οξα ηταν να μας πεθανουν!

      Διαγραφή
    2. Για να μας αγκαστρώσουν. Εγώ τότε επήα σε άλλον τζαι εβοήθησε με.

      Διαγραφή
  11. Έχει 32 comments που μιλάτε για κώλους πάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα
      Τα υποθετα εν παρεμφερες θεμα. Αρα εν μιλουμεν ακριβως για κωλους :Ρ

      Διαγραφή
    2. Κοίτα εγώ πράματα που μπαίνουν ξέρω τα ως περιφερειακά (peripherals) τζαι είναι άμεσα συνδεδεμένα...if you know what i mean..

      Διαγραφή
  12. Κάποια στιγμή έπαψα να διαβάζω τα χαρτάκια στα φάρμακα γιατί δεν επρόκειτο να πάρω κανένα. Ειδικά η στήλη με τις παρενέργειες με τρέλαινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μανα μου παντα διαβαζει τις παρενεργειες και μετα, ενα περιεργο πραγμα, τις παθαινει ολες!!! Αν δεν τις διαβασει ειναι μια χαρα (σπανιο) :Ρ

      Διαγραφή
  13. Τζι εγώ πίνω τα diclofenac για τις ημικρανίες (δόξα τω θεώ, φτυχούμεν τες). Όμως εν πολλά πιο μεγάλη η δόση, έχει των 50 και των 100mg. Ο γιατρός λέει όμως μέχρι 100mg την ημέρα (για ενήλικα!). Τωρά τούτος ο φαρμακοποιός αλόπως γυρεύκει να φκάλει τα σπασμένα που του έφαεν ο κυβερνητικός τομέας (άτιμη κρίση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκαμα νεαν αναρτηση με πιο εγκυρες πληροφοριες...

      Τελικα ο φαρμακοποιος εισχεν δικαιο :ζ

      Διαγραφή
  14. benuron 250 einai to maximum pou mporoun na paroun ta mikra mwra.H mpempa mas perase trellous puretous ws ta 2 kai xerw.In case of real emergency (41 bathmous) thn phra prwtes vohtheies gia na prolabw tous spasmous k ths ekanan oro (pou na xeranei to xeri ths "iatrou" pou thn tryphse). Oso kai na xtypiotan o giatros pote den tha edina kati toso dynato oso to voltaren.

    @sike exoume thn idia paidiatro? apo thn mera pou mas systhse to sampucol hvre thn ygeia tou to mwro!plus taktikoi psekasmoi mutoulas me Physiomer kathe pou paei na emfanisei myxoula kai paei pasa kako!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή